Eilen alkoi "Kielolla"sitten juoksu-aika,eli minä olen taas kovassa huudossa,heti kun olen näköpiirissä niin "mäkätys"alkaa.
sunnuntai, 25. tammikuu 2009
"Kielo"
torstai, 22. tammikuu 2009
"KIELO"
Tänään kiipesi "KIELO" katolle ja sielä se nyt tallustaa ja huutelee :).Eipä pysynyt "kielo"kauan katolla kun liukui alas "persmäkeä" papana vana vain jäi jälkeen.
keskiviikko, 21. tammikuu 2009
Ruusu
tiistai, 20. tammikuu 2009
Kielo
Tässä tyttö soma,vaan on minun oma
,sekä hänen kaverinsa Bertta-koira,jolla on aatos oiva.Päivä lenkillä tytöt on,kun on päiväkin verraton.