sunnuntai, 25. tammikuu 2009

"Kielo"

Eilen alkoi "Kielolla"sitten juoksu-aika,eli minä olen taas kovassa huudossa,heti kun olen näköpiirissä niin "mäkätys"alkaa.

torstai, 22. tammikuu 2009

"KIELO"

Tänään kiipesi "KIELO" katolle ja sielä se nyt tallustaa ja huutelee :).Eipä pysynyt "kielo"kauan katolla kun liukui alas "persmäkeä" papana vana vain jäi jälkeen.

keskiviikko, 21. tammikuu 2009

Ruusu

tiistai, 20. tammikuu 2009

Kielo

Tässä tyttö soma,vaan on minun omaNauru,sekä hänen kaverinsa Bertta-koira,jolla on aatos oiva.Päivä lenkillä tytöt on,kun on päiväkin verraton.